Abu Dhabi

Yes det stammer. star just nu vid en dator pa Abu Dhabis flygplats i vantan pa planet till Bangkok. hittills har resan gatt valdigt bra. sjalv sov jag nastan hela flygturen fran  Bryssel och hit medan Anna och Karin kollade in Salt. det bjods pa kyckling, gott.
blir faktiskt lite sugen pa att spenera tt dygn har. fyllt med lyx a la SATC, kamelridning och lite aventyr bland sanddynorna. men  nu far jag kila tillbaka till mina trotta vanner. de sitter nog och roar sig at  knappa manniskor och folk i kafkaner. nasta gang vi hors ar jag i Thailand!

vi ses

Sandra

Kommentarer
Postat av: andrea

åh, vad kul! nu känns det liiite som att jag är med er, även om jag är fast i svalöv. kram på er!

2010-11-16 @ 17:05:38
Postat av: annasofia

härligt att höra att resan gått bra so far. ser framemot nästa uppdatering! puss på er mina sockergryn!

2010-11-17 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0