baka bör man


det är tydligen lördag. något jag inte förstått riktigt förrän nu, klockan 22.04.
sitter och pysslar med bilder, läser massa strunt på internet och knaprar på mina nybakade mandelbiscottis. de är väldigt goda. speciellt till varmt citronvatten.
tidigare idag kände jag att huvudet skulle trilla av på grund av alla mina tankar och funderingar. så jag bestämde mig för att fly till köket. att laga mat och baka gör mig lugn. recept, vispar och perfekta bakverk sätter mig i något slags trans haha. så idag har jag lagat mat och bakat i flera timmar. saftiga hamburgare, rockyroad brownies och mandelbiscottis. det blev en ganska festlig lördag ändå.





/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0