halvvags


fick just en chock. insag att miitt flyg harifran Abu Dhabi till Sydney tar 13,5 timmar! jag hade raknat lite  fel och fatt det till 6,5  timmar. hmm. jaja har allt jag behover, ogonmask och ipod. ar valdigt fortjust i min iPod touch. tankte bara uppdatera er lite. det hander inte sa mycket har. forutom folk i skumma och illaluktande manniskor tanker jag mest pa nar jag var har med karin och anna  forra aret. dahade  vi precis startat bloggen. trodde kanske inte att jag skulle komma hit igen.
nu blir det kaffe.

tankte kopa med mig svensk  ol och en liten absolut vodka fran landvetter men Australien ska ju alltid vara sa speciella sa det gick inte! det maste kopas pa sista stoppet, alltsa har! lycka till med att hitta svenska 6pack haha. 

vi ses

| Sandra

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas resan gått bra och att du är på plats. ser fram emot att följa dig här på bloggen som så många gånger förr. jag tänker på dig. lycka till<3

2011-09-03 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0