mariehem


första dygnet i Umeå känns ändå bra. lite ensamt och vilset men så ska det väl vara ibörjan? idag har jag träffat snälla Rasmus som har guidat mig runt i stan, hjälpt mig sänka min cykelsadel och bjudit på kaffe. trevligt! känns tryggt att ha någon att kunna vända sig till och som kan ta hand om mig lite ibland. jag är inte så bra på att vara ensam. men i min lägenhet bor det även en katt, Maja. och en man som vi inte behöver gå in närmare på nu... Maja är väldigt nyfiken, gosig, hårig och opålitlig. jag har inte bestämt mig för om jag inte gillar henne alls, eller om det faktiskt är lite mysigt. sällskap iallfall. jag vågar inte helt släppa in henne i mitt liv och lita på henne. håller mig på min vakt. om en minut lyfter Sandras flygplan. då flxar hon iväg till Bryssel, vidare till Abu Dabi och sen till SYDNEY! åh. härligt. håll tummarna för mig imorgon. då är det upprop och sånt.



här är Maja.


vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: sandra

Maja ser mysig ut. Tror jag kan lita pa att hon ser efter dig. Jag haller tummarna for dig imorgon. :*

2011-08-31 @ 05:41:23
Postat av: anna

hoppas de första dagarna varit bra:) du vet att jag tänker på dig<3

2011-09-03 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0