jag har frihet i blicken, precis som du


gick en promenad och lyssnade på Sommar i p1 med Tuva Novotny. kanske var det den 5e gången som jag lyssnade på det programmet. hon säger så kloka saker om livet och om hur det är att bli äldre. alla människor i världen borde lyssna på det. annars har jag tillbringat dagen inlindad i en filt och längtat hem. snart! bara ungefär två veckor kvar. det ska bli så mysigt att komma hem och att slippa vara ensam ett tag. mina vänner och jag har kommit på att vi är monofober. vi gillar inte att vara ensamma. trivs inte och tycker att det är tråkigt. hörde något fint på tv:n förut, "du är som en prinsesstårta!". snart kommer Elin. då ska vi fira advent med hamburgare.



den här veckan ska jag skriva klart hemtentan, gå till sjukhuset och kolla mina mandlar, göra omtenta och fira alltihop med julsittning.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tur att du har så fina vänner där uppe så du slipper vara ensam :) Snart blir det mys på Ekekullegatan!

2011-12-04 @ 21:09:14
Postat av: Gerd

Håll ut.... Snart är du hemma hos oss igen . Jag tycker du är finare än en prinsesstårta, som en sockerskorpa tycker jag .. pussar.

2011-12-04 @ 22:02:26
Postat av: Anna

Åh Tuva, tänker på för precis ett år sedan när jag lyssnade på hennes program påväg från Laos! Skönt att vi snart är samlade igen :)jag tycker inte heller om att vara ensam. saknar dig, puss!

2011-12-05 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0