skepp o'hoj


i lordags ar det julfest med ganget pa cafe Stretto. for er som inte hanger med, vilket inte ar sa konstigt da jag tagit lite latt pa det dar med att blogga, sa jobbar jag nu pa cafe Stretto som sandwichmaker 42 timmar i veckan. borjar trivas riktigt bra.

George, min chef, hyrde en bat mitt i ingenstans i norra Sydney och vi drog ivag for att fiska. det blev ingen fisk tyvarr, men vi hade trevligt anda med whisky-cola, corona, texas holdem, koreans trubadurmusik och trevligt sallskap. en bra dag. nu jobbar jag mandag till fredan denna veckan sen har jag semester til den 3 januari. wihooo! :)


Christine, Michelle (min chefs fru och min vice chef), jag och vovvarna.







Daniel bjuder pa en egenkomponerad koreans karlekslat

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

kul med en liten uppdatering:) tänker på dig!

2011-12-20 @ 14:47:23
Postat av: karin

är dina koreakompisar ledsna när Kim Jong har dött? eller de kanske är glada. kul att se bilder!

2011-12-20 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0