ibland kanner man sin langt bort


vissa dagar slar det oss hur mycket vi saknar vara familjer. vi har kommit pa oss sjalva att ofta prata om vara foraldrar och systrar. om hur mycket vi saknar alla sma vanor som kanske ar osynliga hemma men som blir vardefulla har borta. Karin namner ofta mysiga helgfrukostar med extra god mat och ett tiotaltidningar, som sedan overgar till formiddagsfika. tjat om att hon ska folja med pa skogspromenad med Bonzo, nagot som hon aldrig hade tvekat over att folja med pa nu. sittunderlag, kaffe i termos och Bonzos bus. Sandra pratar om filmkvallar med sin pappa. mysigt med var sin godispase och en film att satta pa nar de andra har somnat. hon saknar sin mammas eviga forsok att hitta pa ny mat. att tjata till sig en massage pa kvallen och att hjalpa Julia igenom hennes beslutsangest. det ar manga ganger som vi onskat att ni kunde vara har. det ar svart att beskriva i ord, bilder och snabba skypedejter. ni finns alltid med oss och ert stod betyder sa mycket. vi saknar att alltid veta vad vara systrar hittar pa. vi funderar pa om det ar tack vare er som vi gar sa bra ihop. storasystrar och lillasystrar forstar varandra pa ett speciellt satt. vi vill att ni ska veta att vi tanker pa er.





kramar Sandra och Karin


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad söta ni är! Bra att få lite syster-boost på morgonen :-) men nu är det inte så långt kvar till du kommer hem till oss Karin, då ska vi ha härliga frukostar med massa te o tidningar och för fridens skull teletubbies till Saga. Om snön o isen är borta kanske tom jag följer med på skogspromenad ;-) Puss o kram till er

2011-02-01 @ 07:46:01
Postat av: Cicci

Tack söta ni och nu längtar jag ju ännu mer. Sandra du känner ju mig så då vet du att det kommer en liten tår när man läser sånt här :)

2011-02-01 @ 07:53:44
Postat av: Beatrice

JÄTTE fin bild!

2011-02-01 @ 09:25:16
Postat av: Gerd

Där ser man vad som sätter spår .. Härligt att läsa ! Jag får också en liten tår i ögat och längtar till den frukost du är med oss.. Och Karin .. nu glömmer jag inte det där med skogspromenaden .. Vad mysigt det skall bli.. kram o puss

2011-02-01 @ 13:52:53
Postat av: Gerd

Tänk vad som sätter spår .. det skall bli mysigt att få hem dig till våra frukostar igen .. vi saknar dig . Även jag får en liten tår i ögat .. Och Karin.. det där med skogspromenaderna glömmer jag inte..Det blir många tillfällen med härliga vårpromenader kram o puss

2011-02-01 @ 14:04:42
Postat av: Gerd

ursäkta att jag är lite tjatig, men min dator är nog lite seg , eller är det jag ??

2011-02-01 @ 14:06:59
Postat av: Anna

Ni är så vackra på alla sätt. Era familjer kan skratta sig lyckliga, precis som jag kan med vänner som er! <3

2011-02-02 @ 17:40:51
Postat av: Jackmariann

Hello admin, nice site you have!

2011-10-27 @ 07:24:36
URL: http://jackmariann.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0