till Anna


nu sitter du pa flyget. vi kan se dig framfor oss med din nya bok och i dina mysiga hippiebyxor. sist du hade dem pa dig gick vi genom Taman Negaras djungel. det var mestadels svettigt och jobbigt, men tillsammans blev det ett oforglomligt aventyr. precis vad dessa 8 veckor har inneburit. alla motgangar, sasom ackliga hostels och sjukdomar, regn och angest infor framtiden. vi kan nu se tillbaka pa det med ett leende och som pa vart stora aventyr. det blev precis sa bra som vi hade hoppats pa, dromt om och langtat till under langa sportshopendagar. vi finns alltid dar for varandra. vi har levt som en familj under sa lang tid. nu kanns det verkligen trakigt, konstigt, ensamt och tomt. sitter just nu pa Starbucks, men kaffet smakar inte lika gott nar du inte ar med. Swedish House Mafia kommer inte kannas lika festlig pa dansgolvet och varrullen pa warungen kommer inte smaka lika bra. den har resan kommer bli ett oforglomligt minne och alltid finnas kvar i vara hjartan. ett minne att plocka fram nar vardagen ar trist och gra.

vi saknar dig. nar langtan blir for stor blickar vi upp mot var "stjarnpil" som alltid pekar mot norr, och nu dig.




pussar till var finaste Anna

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh så gulligt, det är så man får en liten tår i ögat.

Kramar

2011-01-10 @ 20:08:03
Postat av: Mathilda

Det finns inget underbarare än er tjejer <3 Hoppas resan till Australien går bra! Puss

2011-01-11 @ 08:52:29
Postat av: Gerd

Vad fantastiskt gulligt. Denna resan, med allt kamratskap, kommer ni ha med er hela livet. Tänk när ni sitter på hemmet och pratar minnen... Var rädda om er !! kram

2011-01-11 @ 10:13:36
Postat av: Er Anna

Om cissi fick en liten tår i ögat så var det inget emot vad jag fick. Åh mina tjejer. Finns inga ord i världen som kan beskriva hur glad jag är för att jag har er och för att vi gjorde denna resan tillsammans. Jag tänker på er hela tiden och räknar ner dagarna tills vi ses igen.

2011-01-13 @ 17:39:40
Postat av: Ewa

Vad jättegulligt av er.

Jag är hemma från Thailand och glad att Anna var här och tog emot mig.

Ha nu en fortsatt trevlig resa,hoppas oturen vänder.

Ni är fina vänner.

Kram på er

2011-01-17 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0