ekekullegatan

nu är jag hemma och har äntligen kunnat landa lite. välkomstmiddag igår, trerätters och champagne. min mamma lagar verkligen världens godaste mat. Saga och Kristin var hemma, underbart att träffa dom igen. Saga har blivit så stor. och helgalen! har även varit ett helgalet dygn. mamma fick kräksjukan igår kväll! och pappa befinner sig på golfresa i Spanien. jo, jag har längtat efter att gå promenader med Bonzo. men nu det blev en väldig hårdstart... flygresan gick fint. det var kämpigt att lämna lilla Sandra i det stora landet på A (som vi brukade säga när vi inte ville säga Australien ifall personen i fråga då skulle förstå att vi pratade om honom/henne). ville helst vända om i passkontrollen. springa tillbaka till Sandras famn. det är inte meningen att vi ska vara ifrån varandra. har fortfarande inte förstått vad vi håller på med tror jag.
ikväll ska jag äntligen mysa med mina tjejer. Mathilda och Anna. fy, vad jag har längtat!


favoriten. 4 månader gammal bild. oj så hon har vuxit sedan dess.
vi ses
/ Karin

Kommentarer
Postat av: sandra

allt later sa mysigt. jag vill ocksa vara med. men allra helst hade jag velat flyga hit er idag sa ni kunde folja med mig och sola i Hyde Park med kaffe och musik. x

2011-03-08 @ 01:05:08
Postat av: Anna

ingenting gör mig lyckligare än att äntligen ha dig hemma vännen:) att sola med kaffe och musik låter underbart sandra, önskar så att vi alla var samlade <3

2011-03-08 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0