ni skulle val anstalla mig?


fran och med nu anser jag mig sjalv som en Sydney-bo. igar flyttade jag in i min delade lagenhet i Darling Harbour! kan knappt forsta. nar jag vaknar pa morgonen har jag utsikt over hela hamnen med Sydneys skyskprapor i bakgrunden. det ar fem minuters promenad till centrum och legenheten ligger i ett hotell som har bastu, pool och gym. drommer jag? haha. det finns saklart nackdelar. jag bor med sju andra personer. det ar tva sovrum. i mitt bor jag, Nathali fran frankrike, Shelia fran tyskland och snart Bianca fran Taiwan. brevid oss bor Antoine fran frankrike, Mike (husvarden) fran Jordanien plus en kille fran Chile och snart en till snubbe fran Italien. alla ar jattesnalla och hjalper varandra hela tiden. kommer nog trivas.

sitter just nu och vilar benen mellan allt jobbletande. har varit runt pa massa fik i hela stan och lamnat ut CVn idag. hittills inget napp men en del mer hoppfulla an andra. har mott sakert tio andra personer med sina cvn i hogsta hugg. kanske gor fel att ga runt mitt i centrum. men maste ju borja nagonstans.



tack for alla sota kommentarer

vi ses

/ sandra


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snart kommer du få välja var du vill jobba, du har allt som krävs och lite till! Du kommer få ett grymt år! Kram

2011-03-07 @ 07:00:56
Postat av: Mathilda

Jag hade anställt dig direkt min vän! fortsätt att kämpa på så kommer det snart!Tycker om dig!

2011-03-07 @ 08:57:37
Postat av: Cicci

Dom dom inte anställer dig vet inte vad dom går miste om. Det löser sig nog snart. // Puss

2011-03-07 @ 09:50:50
Postat av: karin

önskar att jag kunde vara där och ge dig lite energi under din kaffepaus. du kommer fixa det här. min champ.

2011-03-07 @ 15:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0