tomt


mitt huvud har verkligen inte varit pa plats de senaste dygnen. jag tror att jag borjar forsta vad som hander nu. om allt gar som det ska borde Karin vara pa svensk mark om lite mer an 12 timmar. da har vi gatt fran att leva inpa varandra till att leva sa langt ifran varandra som det gar. konstig kansla. tomhet.
en kul nyhet ar iallafall att vi tanker fortsatta med bloggen bada tva. och for er som inte hanger med, vilket jag verkligen forstar, sa befinner jag mig just nu pa en buss fran Melbourne till Sydney. efter mycket velandeinsag jag att det ar dar jag vill bo. sa bara nagra timmar efter att ha sagt hej da till Karin pa flygplasten tog jag mitt pick pch pack och begav mig tillbaka.
bussen tar fjorton timmar. jag har bara fyra kvar nu. har en asiat brevid mig. han ar valdigt tyst vilket jag tycker ar ratt skont. blev bjuden pa en latte imorse nar vi akte, det visas Crocodile Dundee och jag kanner att vi aker tillbaka mot de varmare breddgraderna. skont.
ta hand om er dar hemma och ta hand om Karin. det kanns verkligen tomt utan henne. nu ska jag forsoka sova de sista timmarna.



mysig nattmarknad i Melbourne.
 



vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Cicci

Saknar dej hoppas du hittar jobb och bostad i Sydney.

Puss o kram

2011-03-05 @ 09:18:07
Postat av: andrea

kämpa på. skickar lite mental pepp!

2011-03-05 @ 09:56:10
Postat av: Beatrice

Det ska bli såååå roligt och spännande att följa dig när du ska bo och jobba i Sydney :)

2011-03-05 @ 13:40:58
Postat av: karin

XXX

2011-03-06 @ 11:33:01
Postat av: Andrée

Sist kvar, men absolut inte minst! Lycka till med allt nu:) Kram

2011-03-06 @ 18:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0