en dag pa jobbet


jag tankte visa er en helt vanlig arbetsdag for mig har i Sydney


efter en stressad frukost med for mycket folk i koket tar jag och Francisco folje over Darling Harbour bridge. sen skiljs vi at. jag ska mot taget till Bondi och han till sitt jobb i city.
 vi bor pa 11:e vaningen i hotellet till hoger.

10 minuter med taget och jag ar framme. Westfield shoppingmall i Bondi Junction.

det basta med jobbet. varje morgon koper jag kaffe och sminkar mig pa arbetstid.



Katie, en galen kollega fran Irland. vi har alltid kul pa jobbet, men hon pratar alldeles for mycket haha. 


Peter Alexander ar varldens mysigaste och mest populara pyamasbutik!! mitt jobb ar precis brevid och i fredags var sjalvaste Peter Alexander pa besok! jag unnade mig ett par valdigt sota pyamasshorts.

det var en seg dag sa jag och Katie kryddade till det med rott lappstift i hopp om att fler kunder skulla stanna.

vi ses

/ Sandra






Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad du är snygg mitt hjärta! :D

2011-05-07 @ 21:46:58
Postat av: Beatrice

Åh vad kul att se bilder ifrån din vardag! Verkar störtskönt!

2011-05-08 @ 21:50:41
Postat av: Cicci

Håller med Anna att du är väldigt snygg. Kul med bilder från jobbet. Saknar dig <3

Kram

2011-05-09 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0