pyamasparty


lordagen borjade segt efter fest hos oss i fredags. men solen sken och Antoineoverraskade med ett besok sa vi bestamde oss for att ta en promenad till Surry Hills. ett valdigt mysigt omrade med massa fik, vintagebutiker, funky resturanger och coola manniskor. vi gick till Kawa, ett cafe som jag och Pauline hittade forra veckan och blev fortjusta i. jag kan inte saga annat an att jag beundrar Nathalie. hon gor alla sa glada. i lordags hade hon sin pyamas HELA dagen. inklusive nar vi gick till surry hills for fika. pa kvallen blev jag avundsjuk sa jag hoppade i min likadana pyamas fran Peter Alexander sen gick vi till Coles for att handla ingredienser till kvallens burritos. det var en bra lordag.


Kawa i Surry Hills

jag insag i hoppet att jag kanske inte borde hoppa med en bruten fot haha. det gick bra.

Lex, jag och Nathalie i sin pyamas

redo for lordagskvall

"det ar sa smidigt for jag behover inte byta om till pyamas nar jag gar och lagger mig" - Nathalie



samma fik fast forra veckan med Pauline.

vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysiga bilder och mysig pyjamas<3

2011-05-09 @ 21:45:40
Postat av: Anonym

Fina ni är i era pyjamaser. Ska bli roligt att se när du ska glida omkring på Siba/Etage i den.....

Kram

2011-05-10 @ 06:46:33
Postat av: Cicci

Glömde skriva att det var jag :))))

2011-05-10 @ 06:48:03
Postat av: Anonym

mysbilder!

2011-05-10 @ 17:14:17
Postat av: karin

men jag skrev ju mitt namn!!! mysbilder var från mig :)

2011-05-10 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0