how can such a nordic city make me sweat?


otroligt trött söndag. vaknade torr i munnen och med ett kylskåp som gapade tomt. så jag fick cykla till Ica, vinglig och med håret i en stor härva. jag var på en provisoriskt uppbyggd club igår, i ett nedlagt slakthus. det var riktigt kul! bra musik, mycket dans och trevliga människor. jag har inte bara varit seg idag. cyklade till IKSU och simmade med Elin. sen har jag lagat och ätit linssoppa. så det så! i veckan får jag även besked om 3 olika lägenheter! eller enkelrum i korridor. hoppashoppashoppas. imorgon har jag bott i Umeå i 5 veckor och på fredag har jag min första tenta. en håll-tummarna-vecka!

bjuder på lite dåliga bilder. måste bli bättre på att ta med min vanliga kamera. det blir så onaturligt att ta fram iphonen och fota med. töntigt helt enkelt.


Christoffer och Erik vispar ingredienserna till världens godaste tårta.


tadaa! designad av mig. gjord till Elin som fyllde 23.


studiebesök på ett stort centrallager. det var iskallt och stor risk att bli överkörd av en truck.


Sensation White på E-puben. nästan episkt.


jag har hängt ganska mycket hos cykelhandlaren på Bulleribock. han fixade även Elins nya cykel Berta.


plugg, bulle och lite roligare läsning hemma hos mig.


gårdagens fest i slakthuset, Trompe le monde. jag och en random kille som ville vara med.


Elin köpte öl. många öl.

rubriken tagen ur låten Normandie av Shout Out Louds. stämmer så fruktansvärt bra in på den här staden. jag trodde att jag skulle frysa. nej, här är det svettigt. kanske beror på att jag oftast racercyklar överallt. tåls att tänka på.

vi ses

/ Karran, mitt Ume-namn

Kommentarer
Postat av: Myran

Ah vad kul med lite bilder =) Jag ska da bannemej halla alla tummar jag har! Lyckospark! For mig ar du alltid en liten Kaka. Pusspuss!

2011-10-03 @ 09:55:26
Postat av: Kristin

Lyckospark från mig också! Håller alla tummar vi kan för både tentan och lägenheterna! Pusspuss

2011-10-03 @ 22:34:40
Postat av: Gerd

Jag håller tummarna hela veckan, stenhårt.!!

Lycka Till!!puss & kram..

2011-10-04 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0