froken tupplur


klockan ar tre och jag kom hem fran jobbet for cirka en timma sedan. numera borjar jag 6.30 vissa dagar i veckan. vackarklockan stod pa 5.15 i morse och jag gick och lade mig 01.05 inatt. ingen bra kombination. annars ar jag inte sa radd for att borja tidigt. trivdes ganska bra faktiskt. mysigt att cykla till jobbet innan folk vaknat, gora lite mackor och oppna lilla cafet.

i lordags gav jag mig ut pa valsafari med Sheilla och hennes tva flatmates. jag slank med gratis for hennes pojkvan kunde inte folja med, annars hade jag aldrig betalat for att glida runt och leta valar i flera timmar. och jag kommer aldrig gora om det. det varsta jag gjort pa lange. haftigt att ha sett valar och salar men det jag kommer minnas mest ar alla manniskor som spydde kors och tvars. det var blasigt pa havet och efter en timma borjade de dela ut spypasar overallt!! Sheilla spydde, Hayley (en av flatmatsen) spydde, och sakert 60 procent av alla pa baten spydde!! sen kande jag mig illamaende. valar, salar, spya, allt snurrade. efter att ha sett nagra valar sticka upp ut havet bestamde jag mig for att satta mig inne, halla blicken fast mot horisonten och halla for oronen for att slippa alla hulkande ljud. hahaa jag maste skratta. stort var det. efter 4 timmar akte jag hem for en lang varm dusch och en formiddagstupplur innan kvallens bravader. hahaha.

igarkvall var vi pa BBQ lunch hos Natalia och Mito. verkligen trevligt. lunchen slutade inte forran elva pa kvallen. massa grillat kott, chilenska gottigheter och fem vinflaskor senare. det osregnade men vi grillade anda. trots min tidiga morgondusch luktar jag fortfarande lagereld i haret.
imorgon har jag min forsta traff emd min personliga tranare pa fitness first. ska bli spannande att se vad jag ska gora for program de kommande veckorna. josses, det later sa seriost det har. idag var jag alldeles for trott for att trana efter jobbet. tror det blir till att simma lite senare. men forst en tupplur.
har insett att jag maste lara mig att sova middag om jag ska jobba tidigt och dricka vin om kvallarna haha.


mmmmm massa god mat som Natalia lagat. allt ar dock slut pa bilden.




vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Dricka vin till 01:00 och gå upp 05:00 skulle jag aldrig klara :-). Fast du e ju ung. Har du skaffat cykel???

Usch och fy för att vara åksjuk men nu har du gjort det och slipper göra om det.

Hoppas du får en läcker PT, ha, ha.

Kram

2011-09-26 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0