jaktstart


det var längesedan jag skrev. har haft fullt upp här i norr. nollning, skola, fest, lokalisera sig, nya vänner och mycket cyklande. jag har nu bott här i två veckor och min vardag börjar ta form. jag trivs! helgen har bestått av mycket norrland. i fredags var det jaktstartsittning och igår såg jag Jägarna 2 på bio. en intensivkurs helt enkelt.
 
idag är det strålande sol och riktigt höstväder. min dag började med skype med Sandra. första gången vi pratade sedan vi båda åkte. det kändes skönt. bestämde mig för att gå ut och leta efter något ställe att köpa kaffe på. jag gick och gick tills jag var vilse. hittade inget kaffe. jag måste flytta. jag måste tvätta. jag måste laga mat. jag måste läsa Kampen om köpkraften. det är mycket jag måste. men jag läser En dag istället och senare ska jag iväg på bodypump med några tjejer från klassen.

jag ska bli bättre på att ta bilder. så att jag kan visa hur jag har det. roligare än att bara läsa mitt babbel. här är jag på förfesten till Rosa-festen. snyggt?!



vi ses

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Cicci

Allt klär en skönhet :-). Kul att höra att du trivs där uppe.

Kram

2011-09-12 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0