nu är pappa nöjd


jag har köpt en cykel. den är svart, lite lila, har tre växlar och fungerande lyse. på söndag ska jag tillbaka till cykelhandlaren och få en korg monterad. nu är pappa nöjd. jag med såklart. den rullar så bra.

det regnar mest hela tiden och största delen av min dag är jag i skolan. alltid hårt pluggande. ibland dricker jag lite kaffe och ganska ofta pratar vi om allt annat än logistikröret och kundorderpunkten. idag fyller Elin år, så ikväll ska vi äta tårta på Ålidhem. vi har även strosat lite på stan. jag köpte nya jeans och en stickad tröja. lön imorgon vet ni. nej, nu ringer syster. bäst att svara annars blir hon sådär orolig.



här rullar vi fram tillsammans.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Gumman!

Den ser ju verkligen bra ut härifrån. Till det priset får man vara nöjd. Och du! Glöm inte hjälm och väst som du lovade!

Kram!

2011-09-22 @ 19:56:11
Postat av: Anna

Haha, hjälm och väst.. det skulle jag vilja se;) duktiga vi är som båda skaffat cyklar!hehe. är så glad att du trivs, visste att det skulle bli bra. Jag tänker på dig! pusspuss

2011-09-22 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0