ibland gör man rätt, ibland gör man fel. lev med det.

hej. ungefär väldens bästa låt fick agera som rubrik ikväll. Markus Krunegårds texter är bara så bra, i nivå med Håkan. jaja. nu ska jag sluta skriva om sådant. GLAD PÅSK! jag har varit hemma i Trollhättan. firat påsken med familjemys, massa mat, snö och godis. hann även träffa mina kompisar. trots att vi har varit ifrån varandra ett tag nu så känns det ändå som igår. konstigt det där. jag blir alltid så nostalgisk när jag kommer hem dit. tänker på hur det var förut och så. det gör mig lite ledsen. så fort jag kommer hit upp känns allt annorlunda. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. både Sandra och jag har varit dåliga på att uppdatera den senaste tiden. men livet lever och nu är det april. våren är här och jag har massor med kul att se fram emot. klarade även båda tentorna!! jippi. nu läser vi entreprenörskap. helt okej. här är en bild på mig och mina bästisar.


Bonzo, jag och Saga

vi ses

/Karin



Kommentarer
Postat av: gerd o &

2012-04-14 @ 20:35:30
Postat av: Gerd o & igen.

Saga var med och klickade förra komentaren.

Det har varit roligt att ha haft dig hemma en vecka. tomt efter dig . Bra att du inte har några tentor efter dig , så du kan ägna dig åt vårens alla begivenheter.kramar från mamama pappa syster o just nu en liten trött hulligan som heter Saga.

2012-04-14 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0