first assignment: done!!!!

yaaay har precis lamnat in min forsta skoluppgift. en rapport over social media marketing monitoring. det blev en rapport pa cirka fyra sidor. ganska svart men tror det gick bra. imorgon har jag mitt forsta prov. det ar dock open book, sa vi far kolla i vara anteckningar. ska nog ga bra. efterat ska det firas pa La Cita :)
jag maste erkanna att jag trivs ganksa bra pa jobbet. i borjan var det jobbigt och George och Michelle (cheferna) var hemska. men nagot hande efter jul och allt ar sa mycket battre och roligare. jag glomde ta bilder nar jag val hade med kameran men det kommer fler nagon annan dag, lovar. har ser ni iallafall Christine (tysk) haha. hon ar rolig. pa andra bilden ser ni Sam, var barista, och Heena, min manager, och kollega.
i helgen var det som vanligt BBQ hos Mito och Natalia. Grymma porkribs och scoth fillets blev det och min frozen cheesecake med rabarber till efterratt.
redo for rapportskrivning! notera mitt seriosa oktober-fest skolblock.
vi ses
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Pappa

2012-02-29 @ 20:31:23
Postat av: Pappa

Roligt att du trivs både i skolan o på jobbet. Ni ser ut att ha det trevligt på era grillfester. Ha det bra hälsningar pappa.

2012-02-29 @ 20:38:05
Postat av: Cicci

Härliga bilder. Längtar efter grillat. Det vita vinet ser så gott och svalt ut för det är ju t.o.m immigt på glasen :-).

Kram

2012-03-02 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0