idag ar ingen vanlig dag..

..for det ar AnnaSofias fodelsedag, hurra hurra hurra!
hoppas du far en fin dag. jag har tankt pa dig extra mycket idag <3



haha sa sma vi var. usch vad tiden gar fort..
helgen har flugit forbi som vandligt. igar var det hemmafest i Surry Hills. forst lite italiens middag pa en jattemysig restaurang (en liten innegard) ocska i Surry Hills och sen vidare till festen som inte slutade forran 5 tiden pa morgonen. jag, Francisco, Mariana och Marine tog en taxi hem och det blev Sandras kottbullar till nattamat. inte helt fel.
idag har jag mest slappat. men det basta av allt, jag har kopt en mixer!!!! wiho. nu blir det smoothies till frukost varje dag vill jag lova. hemmagjord hoummus, soppor och strawberry diaquries :) har precis invigt den med en mango/apelsin/vattenmelon och mynta-smoothie. yum.

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: AnnSofia

Tack tack tack hjärtat! Åh, låter inte fel med mixern heller :)

2012-02-19 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0