sexy and i know it


helgen har varit kaos. känns som att det inte har varit helg hos mig. men det har ändå varit en av de bästa lördagarna. började fredagen med en tenta. som inte gick bra. varken för mig eller för hälften av min klass. jaja. har hört att omtentafester är dom bästa? dagen fortsatte med stress och slutade med Jessika sovandes bredvid mig i sängen. lördag, dagen D. vi steg upp tidigt, åt en stadig frukost och klädde på oss de varmaste kläderna som vi har. jag kan nog inte riktigt förklara dagen och kvällen på ett sätt så att ni förstår. det var en av de roligaste, den mest sjuka och kaotiska dagen hittills i mitt liv. trots att vi i Återsparksgruppen var nyktra(tillskillnad från alla andra) fram till klockan tio på kvällen kändes det som att vi flög på moln. all energi släpptes fri och adrenalinkickar avlöste varandra. haha. det låter sjukt och det var precis vad Återsparken var.


vi har uppvärmning på en snöhög för 141 människor till låten Sexy and I know it. tur att de flesta var alkoholpåverkade och jublade. men de hängde med förvånadsvärt bra!


jag ser störd ut. här är iallafall Sanna och jag.

vi ses

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Gerd

Åh vilken tur att vi hunnit hem pappa och jag .. Vilken hektisk helg du verkar ha haft .. Men kul..Det lever man på länge.. Tentan tar du nästa gång.puss & kram

2012-02-28 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0