mandag..


det har inte hant jattemycket spannande pa senaste. men insag just hur de dar smasakerna kan gora veckorna sa mycket mer spannande.

forra veckan unnade jag mig en Keratin Treatment!! vilket innebar en kemiskt inpackning for haret du gor pa salong som varar i 4 manader. efter behandlingen var jag tvungen att ha helt utslappt har och inte tvatta det, inte ens en liten droppe vatten, pa tre dygn. det var tufft. men nu ar mitt har silkeslent och frissfritt :)

igarkvall kopte jag mig en salsakurs. ska bli sa kul. om jag far den plats jag vill, beginners salsa step 1 haha, sa borjar jag mandag 2 april pch haller pa i sex veckor. har redan fatt sma uspridda lektioner av mina sydamerikanska vanner men det kravs mer traning (trots att Natalia var valdligt imponerad).

i helgen var det hejda-utgang for Christine som lamnar oss pa cafe Stretto. i fredags gick vi ut hela jobbganget for att ata koreansk mat. efter massa risvin och vodka utspadd med ol hamnade vi pa koreansk karaoke. mina tva chefer, George och Michelle slapptes till slut in efter manga om och men men fick under inga omstandigheter kopa alkohol i baren hahaha. roligt.
jag och Christin skippade de koreanska karleksballaderna och sjong Lady Gaga, Bruno Mars och lite Whitney Huston pa vart egna vis. kul kvall. 
trakigt att Christine lamnar oss. hon drar till Bali och Thailand och vet inte om hon kommer komma tillbaka till Sydney. valdigt konstigt pa jobbet idag. kanns lite tomt.





det var mina sma hojdpunkter fran forra veckan.

vi ses
/ Sandra




Kommentarer
Postat av: Pappa

Salsakursen går säkert jättebra, för du har väl fått min taktkänsla!!!. Ha det bra hälsningar pappa

2012-03-19 @ 17:17:40
Postat av: Anna

Härligt att du har det bra:) lät som en väldigt bra vecka! låter jättekul med salsakurs,ser fram emot att höra hur det går för dig;) tänker på dig! Puss

2012-03-19 @ 19:56:16
Postat av: Cicci

Va kul med salsa, kommer du ihåg när jag körde er till Båberg för att ni skulle gå buggkurs och vände redan vid garderoben, ha, ha. Detta blir nog bättre.

Kram

2012-03-20 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0