extra hot


nu ar de sista gra vinterdagarna forbi. ljumna vindar, solsken och shorts. idag har jag jobbat pa att memorera stammisar. jag har sma fusklappar overallt med roliga smeknamn och vad de dricker for nagot. tex "the quiet man" som dricker long black och alltid ater en vit toast med vegemite, "stressed guy with great skin" vill ha large strong skim latte, eller en av mina favoriter,  "the super energic girl" som dricker soy latte extra hot.
cafejobbet flyter pa bra. forutom mackor far jag nu aven baka muffins och friands (en slags fransk mandelkaka). det gar uppat i karriarsstegen.

har ar tva bildcer fran dcen forhoppningsvis sista graa och trakiga dagen pa valdigt lange.




vi ses

/ sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Undrar vilket kaffe jag skulle beställa, en vanlig latte är väl för tråkigt :-) men så gott. Är så avis på att du får varm sommar nu och jag ska få gå och frysa i månader framöver .

Kram

2011-09-28 @ 07:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0