TGIF


yes, thank God its friday

jag borjade jobba igen i onsdags efter nastan tva veckors ledighet. alla sandwish'atande business snubbar har inte kommit tillbaka till sina kontor an sa det har varit jattelugnt pa jobbet. dagarna har varit langa och sega.
men jag har hunnit med massa rediga saker. har bland annat varit och kollat in min skola som borjar den 6 februari. nu ar det klart att jag ska lasa diploma of advanced marketing! 3 timmar, fyra kvallar i veckan. helt ok. och ska fortsatta gora mackor pa cafe Stretto pa dagtid. 

nu luktar det grillat i huset.  det vastas hamburgare a la Francisco. jag kom precis hem efter att ha tagit ett glas vin i Hyde Park med tjejerna fran jobbet. imorgon ar det Sydney festival och Manu Chao! gratisfestivaler ar inte fel. picknick och hang med Mito och Natalia ar planen.

 

vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: julia

ååh vad roligt att gå på dom! vi har precis arbetat med den låten i spanskan i skolan!! hahaha, den är ju inte direkt svår att hänga med i...

kram

2012-01-06 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0