50 Murray st Pyrmont 2000 Sydney


nu har jag bott har i sex veckor. tycker det ar dags att visa er runt lite och forklara laget. vi bor atta personer. Sheilla, Nathalie, Nena, jag, Francisco, Mario, Rodrigo och Giulliano. men Mike (husvarden) sover nastan alltid i vardagsrummet vilket gor att vi faktiskt ar nio peroner. alla ar lite irriterade pa honom.
det hander alltid nagot har. i helgen var Lexs foraldrar har, Lex ar en arbetskompis till Sheilla men han hanger alltid med oss pa helgerna. de lagade italiensk mat till ass och bjod oss pa massa vin. det var en bra kvall.

blir sa generad av att gora videos, ni far ursakta att den ar sa trakig


det skalades med champagne nar jag fick jobbet

det bjods pa italiensk mat

alltid uppskattat nar Francisco spelar John Mayer

jag ar redo for fest

Mario bjod pa Slovakiska shots. han ar inte sa farlig som han ser ut. faktiskt husets teddybjorn

vardens basta familj. i veckan kom det 1,3 kg godis pa posten!!! tack du ni bast. precis vad jag behovde.
gott och blandat saltmixen ar redan uppaten. Francisco och Nathalie tycker jag ar knapp som ater salt godis.

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: karin

uppskattat och mysigt! hihi.

2011-04-13 @ 12:30:03
Postat av: julia

men gud vilken mysig lägenhet ändå.! fattar inte att du lyckades så bra med det alltså. är stolt över min storasyster som numera är en australiensk försäljare på kryckor och ett ben, haha



kram

2011-04-13 @ 16:41:21
Postat av: Cicci

Ni bor ju jättefint. Kul att du filmade hela lägenheten . Den balkongen skulle jag också vilja ha inkl utsikten :)

Kramar

2011-04-13 @ 21:32:56
Postat av: bangkok hanna

tjohej! grymt att se du typ "skaffat" dig ett liv i sydney! så jävla ballt :D ska börja läsa din/eran ? blogg, superkul att se att man verkligen kan göra vad man vill :P synd på foten men sånnt som kan hända. antar att du fattar vem jag är på namnet, eller? Ha det bra! hälsningar från norrland

2011-04-13 @ 22:19:43
Postat av: Anna

Åh vad roligt att äntligen få se! Ser så härligt ut:)

2011-04-14 @ 12:33:48
Postat av: Beatrice

Åh vad roligt att se hur du har det, riktigt fint dessutom!

2011-04-17 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0