BellaPierre Cosmetics


jobb jobb jobb. idag har jag antligen ledigt efter manga langa arbetsdagar. jag trivs och har redan kommit in i yrket som saljare. men det ar stressigt och bossen ligger pa mig varje dag. saljer man for under $300 ar det illa. jag ligger pa allt mellan $80 och $680 per dag. men det ar sjukt svart! en foundation kostan $80! ibland tror jag att kunderna svimmar nar de hor priserna.
mina uppgifter under dagen ar i stort sett att sta och lura till mig folk till min lilla smink-kiosk. dar haller jag en demonstration for dem. det vill saga jag pratar non stop om vara produkter samtidigt som jag sminkar halva deras ansikte. sen galler det att salja pa dem sa mycket som mojligt.

nu ska jag unna mig nagot fint. forsta lonen idag :D

 
en av mina arbetsplatser Westfield shoppingcenter i Bondi Junction. min stol ar den vanstra. 



vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha där kom ju bilderna från jobbet som jag efterlyste. Ser proffsigt ut. Nästa gång får vi väl se dig i din "uniform" ? Eller?

Kram

2011-04-13 @ 07:54:06
Postat av: Anna

Min duktiga tjej! Vill komma och shoppa loss och bli sminkad av dig:) hihi

2011-04-14 @ 12:39:01
Postat av: Edvardalida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2012-01-24 @ 13:53:28
URL: http://edvardalida.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0