inbjudan


det ar lordag och en inflyttningsfestvantar! det har drojt 4 veckor men ikvall blir det antligen av. men det festades rejalt igar kvall med champagne och hemmagjorda Mojitos. vi firade mig. for jag har ett jobb! wihooooo!
numera saljer jag BellaPierre mineral make up. star i en monter i olikakopcentrum och tjatar pa folk hela dagarna. sminkar dem med vara produkter och haller en liten demonstration om hur fantastiskt bra de ar. hittills har jag jobbat fyra dagar varav tre var trials. ledig idag men imorgon borjas det pa riktigt. om allt gar som det ska blir det 40 timmar i veckan. galet.

men mitt i allt det har roliga lider jag av hemlangtan. jag saknar alla dar hemma valdigt mycket. onskar sa att ni kunde komma pa inflyttningsfesten. att ni kunde komma och halsa pa mig pa nya jobbet, kanske luncha med mig sa jag slipper gora det ensam. skamma bort mig lite eller bara mysa med mig med te, prat och mork choklad.

sag de har favoriterna i stan igar. Set Sail. det gar inte att inte tycka om dem. jag och Karin kunde aldrig slita blicken fran dem nar de spelade mitt i Sydney. jag fick fina flashbacks nar jag sag dem igen. tankte att ni ville hora lite sa jag snodde en video fran youtube :)




vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vi längtar efter dig med.Skulle gärna skämma bort dig lite. Kul med inflyttningsfest :) Champagne och mojitos låter inte heller fel. Lycka till på nya jobbet och vi väntar på en bild i din "jobbarutstyrsel".

Kramar

2011-04-02 @ 11:04:54
Postat av: Kristin

grattis till jobbet! det kommer gå superbra för dig! Kram

2011-04-02 @ 19:44:10
Postat av: karin

vilken bra start det blev på den här regniga söndagen! bästa. underbart med jobb och fest. ska iväg på bomässa med Anna. om du var hemma hade du följt med. en liten roadtrip till Vänersborgs arena! haha. lovar att kika lite inredning till dig med. vi ska ju ha de snyggaste studentrummen ever :)

2011-04-03 @ 10:55:09
Postat av: Beatrice

Grattis till jobbet Sandra! Åh vad roligt :D

2011-04-03 @ 15:15:27
Postat av: Anna

Önskar att jag hade kunnat vara med på inflyttningsfesten och med och firat dig, grattis grattis grattis! du är grym<3

2011-04-03 @ 17:59:44
Postat av: Gerd

Grattis vad roligt . Vi gläds med dig .. kram

2011-04-04 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0