pirr


egentligen är det helt fel tillfälle att skriva på. det bara bubblar inom mig. här hemma springer jag omkring och försöker få ihop packningen till Sydney (som endast får väga 23 kilo!) medan Karin just nu sitter på ett plan till Umeå. jag hatar hejdå. det jobbigaste är såklart familjen och vännerna. men hur ska jag klara mig utan min vaniljfil, morgonrocken, lösgodiset från Hemmakväll eller pappas köttbullar?
nej nu blev det lite töntigt. vet inte riktigt hur jag ska stilla mina nerver. jag har gjort det här tusen gånger, och till och med bott i Sydney förr. men varje gång är annorlunda. jag känner att den här gången är väldigt annorlunda. och väldigt impulsiv. kul. fast skrämmande. spännande. naivt. haha. jag har längtat tillbaka sen jag kom hem så äntligen kommer jag iväg. det ska bli skitkul. skönt att slippa höstrusk och mörka kvällar. väskan är mest fylld av klänningar och bikinis :)

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: karin

saknar dig Sandra. jag känner mig ensam. punk.

2011-08-29 @ 23:08:32
Postat av: andrea

ååååh, du kommer att ha det så himla bra. kram från mig!

2011-08-30 @ 06:42:31
Postat av: j

var med och tävla om en macbook air 11" kram

2011-08-30 @ 07:02:18
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0