01 01 2011

under en fyrverkeriprydd himmel pa Sky Gardens terrass skalade vi in det nya aret med strawberry diaquiris. det var en bra kvall. det kan inte bli daligt nar man far fira den med sina basta vanner. aven om jag mer an garna hade velat se er alla dar hemma vara med mig har och fira. 12-slaget var bara borjan pa en lang och kul kvall. efter dans fram till 4 och lite poolhang pa vart boende somnade vi gott. sa gott sa vi missade frukosten da de hade hunnit stanga koket nar vi vaknade. <br>
tyvarr far mina daliga paintkunskaper illustrera var nyar da jag rakade ut for annu ett missode igar. jag har blivit av med min tre veckor gamla kamera. pa dansgolvet, pa nyarsafton. sa fruktansvart hemska manniskor det finns. jag orkar inte mer nu. handanefter far ni vanta pa nya bilder fran mig tills jag kommer till australien. har vantar oturen runt varje horn sa ska nog inte kopa en ny kamera an.
hoppas ni hade en lika bra nyarsafton som oss!
vi ses /
Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch vad det är tråkigt med alla som stjäl dina grejer. Längtar verkligen efter dig nu men vet ju att ni har det fantastiskt.

Gott Nytt År+ massor av kramar

2011-01-01 @ 09:26:16
Postat av: Carina (Backen)

Tråkigt att man inte får ha sina grejer ifred! här hemma hade vi skumt väder på nyårsafton, det kom regn som sedan frös på så det hade varit lättare om man haft skridskor istället för skor när man gick hem på morgontimman.

Gott Nytt År

Kram

2011-01-01 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0