god morgon


vaknade till en fransk frukost a la Nathalie idag. kunde inte fatt en battre start pa morgonen. baguette, croissant, pain au chocolat, pain au raisin, nutella, glada-kossan ost, sylt och kaffe.
festen var kul igar. det var i ett hus i Glebe (mysigt omrade) massa fransman, rott vin och prat pa lilla utegarden. berattade min fothistoria irka tjugo ganger. lite jobbigt att festa med kryckor och bruten fot men tycker anda att min stallning smalte in ganska bra med mina graa jeans.

nu sitter killarna och kollar pa 127 hours medan jag och Nathalie diskar(!) inte ok. snart blir det Buried. skon lordag helt enkelt. pa mandag vantas en jobbintervju for ett mineralsmink-foretag. hall tummarna for mig. jag har dock inte namnt att jag har en bruten fot men hoppas att de har lite overseende med det. om jag far jobbet sa kommer jag sta vid en monter i ett kopcentrum och salja smink. passar mig mycket battre an bilservice.








Nathalie, jag och husvarden Benoit. jag intog hornet storsta delen av kvallen for att slippa kryckorna haha.



vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Cicci

Härligt att din fot inte hindrar dig från fest och vilken underbar " dagen efterfrukost". Vad gulligt av Nathalie att ordna denna drömfrukost.

Kram

2011-03-26 @ 19:35:16
Postat av: Mathilda

Hoppas hoppas på detta jobbet nu min vän! Du är söt <3

2011-03-27 @ 13:38:13
Postat av: Anna

JA, hoppas verkligen att det gick bra! härliga bilder, hihi:) hoppas vi kan skypa snart! <3

2011-03-28 @ 21:12:30
Postat av: Anonym

JA, hoppas verkligen att det gick bra! härliga bilder, hihi:) hoppas vi kan skypa snart! <3

2011-03-28 @ 21:13:22
Postat av: anna

JA, hoppas verkligen att det gick bra! härliga bilder, hihi:) hoppas vi kan skypa snart! <3

2011-03-28 @ 21:13:27
Postat av: anna

JA, hoppas verkligen att det gick bra! härliga bilder, hihi:) hoppas vi kan skypa snart! <3

2011-03-28 @ 21:13:46
Postat av: Anna

JA, hoppas verkligen att det gick bra:)tänker på dig. jätte härliga bilder! hoppas vi kan skypa snart! :D

2011-03-28 @ 21:21:58
Postat av: anna igen

oj:O detta var ju verkligen inte meningen! gick inte att skicka innan.. hihi. Puss på dig

2011-03-28 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0