jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd


i lördags var jag duktigt och hade med mig kameran ut. tyvärr får jag visa bilderna en annan dag. det ville sig inte nu och jag orkar inte försöka mer. den här helgen har jag haft lägenheten för mig själv, sett En dag på bio, kurerat mig från halsfluss, cyklat vilse med Jessika på pakethållaren, dansat till schlager och ätit kinamat. 

när jag gick upp imorse var det fortfarande mörkt. vet inte om det finns något så svårt som att ta sig ur sängen en mörk och kall måndagsmorgon. fy! men jag får vänja mig. annars rullar allt på som vanligt. jag har fortfarande svårt att inse att jag faktiskt ska bo här, leva här och stanna i några år. allt känns temporärt och som om jag bara är på besök. som en resa ungefär och jag kommer på mig själv tänka att allt snart kommer ta slut, att jag snart ska åka hem. det är kanske inte så konstigt eftersom det är så som jag har levt de senaste två åren. alltid varit påväg någonstans och har aldrig riktigt haft ett fast hem. men om två veckor flyttar jag in i en korridor på Historiegränd. där ska jag bygga upp ett trivsamt alldeles eget hem. och om två veckor och två dagar befinner jag mig hos familjen Strid i Göteborg. längtar massor!






bilder från en promenad längst Nydalasjön. det var fint.

vi ses

/ Karin

 

Kommentarer
Postat av: Gerd

Lilla gumman !! Du längtar väl även till oss hoppas jag . Vi läntar massor!! puss o kram

2011-10-18 @ 12:45:16
Postat av: Kristin

Hahaha! Klart hon gör, mamma! Väldigt fina bilder, ser norrländskt ut ;-) Hoppas föreläsningen med Odd Molly är bra! Puss

2011-10-18 @ 18:30:47
Postat av: Karin

Ja, klart jag gör! Jag längtar till er alla. Ska bli så skönt att komma hem lite. Puss på er, bästa syster och bästa mamma.

2011-10-18 @ 21:05:43
URL: http://rambling.blogg.se/
Postat av: elin

så vackra bilder!

2011-10-19 @ 14:05:20
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0