we can burn brighter than the sun


sitter i min nya soffa, ja min soffa! och i natt sov jag i min nya säng. efter 6 månader i staden har jag äntligen flyttat in i en egen lägenhet. det slog mig att detta även är mitt första helt egna boende. det känns såklart både bra och dåligt. frihet vs ensamhet på något vis. men fint blir det! om en vecka så är mamma och pappa här, som jag längtar. det ska bli så trevligt. och helgen efter det får jag besök av en vän, min bästa vän. mycket bra att se fram emot men har även mycket jobbiga saker framför mig. tenta om mindre än 2 veckor och jag förstår ungefär noll. dagen efter tentan ska äntligen Återsparken äga rum. en heldag då nollorna tackar och ger tillbaka till faddrarna, en dag som jag är med och håller i. så det är mycket planering nu, allt ska klaffa och alla ska tycka att det var en grym dag. 130 fulla, gapiga studenter. herregud! blir nervös bara av att tänka på det. så ja, det är mycket nu i mitt lilla huvud. mina vänner var här igår, vi hade födelsedagsfirande för Erik/middag/skruva ihop IKEA-grejer/ vinkväll. världens bästa kväll ungefär. skrattade så vi dog. annars har jag de senaste veckorna mest sett ut som på bilden. typ grinig. Elin mmsade bilden till mig. jag sitter i skolan på ett trevligt ställe vid namn Lindell. mamma och pappa, dit ska vi gå och fika tänkte jag. men då ska jag vara gladare!


 

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt att äntligen vara inflyttad! Förstår att det är mycket just nu, men roligt med allt du har framför dig:) är glad att du träffat så fina vänner! saknar dig mycket, puss!

2012-02-11 @ 16:40:01
Postat av: Kristin

Så stolt över dig! Längtar tills jag kommer upp och hälsar på dig! skulle gärna åka nu om jag kunde! Många pussar o kramar

2012-02-11 @ 19:56:11
Postat av: Cicci

Kul, äntligen egen lya med egna möbler. Ha det bra och kämpa på med tentorna.

Kram

2012-02-12 @ 01:24:02
Postat av: sandra

du ar sa mysig <3 vill sa garna se hur du bor. en bild kanske :)? puss puss

2012-02-12 @ 11:55:00
Postat av: Gerd

Ja jag går gärna på det fikastället, verkade jättemysigt.. Snart är vi hos dig ... pussar

2012-02-13 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0