och jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint


hejsan. snart flyttar jag från Historiegränd och mitt korridorsboende. det kommer bli så bra. kom på att jag inte visat så mycket av hur jag lever så tog några bilder. såhär ser det ut hos mig, precis nu och precis som det brukar göra i mitt rum. disk på toalettstolen, skolgrejer på hela skrivbordet, en vinflaska (Anna, det är DB) istället för blomväxt och lite mysfoton på er. sedan har jag en stökhörna också. men den tänkte jag inte att jag behövde visa. ni känner ju mig! idag började en ny termin och kurs. känns skönt att få börja med någonting nytt. redovisning och kalkylering! herregud. jag ska försöka hänga med, verkligen kämpa. förra veckan var blod, svett och tårar. så nu glömmer vi det och blickar framåt. allt kommer bli bra! tillsammans med er blir allt bra.

välkommen hem till mig.











den här bilden på mamma alltså. så fin!

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: gerd

Vad kul att få titta in i ditt lilla krypin på Historiegränd. Snyggt vinställ !!

Har du den gamla bilden på mig . jag var nog bara 17 år på det fotot....puss o kram från din mor

2012-01-24 @ 12:21:57
Postat av: Anna

Åh vad mysigt:) haha,riktigt snyggt vinställ! Hoppas du gillar vinet!känner att det kommer bli en hel del av den sorten i sommar;)längtar efter dig!

2012-01-24 @ 16:10:29
Postat av: AnnaSofia

Jättefint hjärtat! Gillar både disk- och vinstället! :*

2012-01-27 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0