vad hände egentligen..

2011. det absolut snabbaste året någonsin. händelserikt, sorgligt, fantastiskt, läskigt och spännande.
"ikväll kommer alla killar på krogen fråga dig vad som var bäst med det här året"
shit, vad hände egentligen? vart tog tiden vägen? det är nästan lättare att svara på vad jag inte gjort. för att svara snabbt och lätt tänker jag säga att jag haft kul och foljt mina instinkter. instinkter, fult ord att se pa. hmm.
iallfall. jag kom att tanka pa allt jag gjort under aret. sa har far ni en supersnabb genomgang i form av bilder.
med mina basta vanner. 2011 valkomnades med Strawberry Diaquris pa Bali. min kamera blev stulen sa det finns inga roliga bilder fran den kvallen, har ar fran julafton pa Gili Island.
vi drog till Australien och hade de grymmaste tva manaderna jag nagonsin haft
vi gjorde det mesta och skulle kunna gora det om och om igen <3
nar Karin akte hem stannade jag kvar. Sydney har nagot speciellt
2011 var en olycksdrabbat ar. minus en fot, en mobiltelefon, kameror och visakort. andring pa det iar.
Apple Family. allt var sa bra. saknar dom.
jag kom hem perfekt till den svenska sommaren. jag saknade mina vanner och min familj aldelles for mycket for att stanna. att resa ar som ni alla vet en favorit, och Sydney ar fantastiskt . men ni ar alltid bast. min sommar med sportshopen, vin, peace and love och londonweekend var grymt.
London men Julia. nagra dagar av hog kvalite
och sa var jag tillbaka igen.
det har ar pa min fodelsedag. det kom till att bli ett nytt partytrick.
har ar vi hos Zach och Shannon i Newtown. tror vi spenderade 2 timmar och 200 tomtebloss.
jag testade wakeboard.
i veckan akte vi till Hunter Valley for att testa vin. av alla goda viner valde jag att kopa med mig en Tawny hem, starkt och sott dessertvin. vet inte hur det kom sig eller nar vi ska dricka det men gott var det iallafall. (jag ser valdigt mysko ut pa bilden?)
pa vagen till Hunter Valley stannade vi for att klappa koalor och mata kangrur :)
vi tog farjan till Kockatoo Island for att kolla street art och skatetavlingar
mer tomtebloss-konst
det var en liten sammanfattning av mitt 2011. for att runda av kommer en bild tagen bara for tva timmar sedan.
vi ar bakis och har inte slutat festa sedan igar. vi ar fortfarande hos Mito och Natalia som hade festen igar. haha just nar jag gor detta inlagget sover alla. klockan ar 18.42 och hittills vi har astadkommit ol, homedelivery pizza och fantastiskt god bakisbarramundi som Mito sprang och kopte pa fishmarket och lagade till lunch idag(!). lat start pa 2012. far forsoka vacka de andra nu. vi borde ga hem. men jag tror Natalia ska laga pasta nar hon vaknar. kan ju inte missa den.
vi ses
/ sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

En härlig tillbakablick med många fina kort . Vi har inte så många kort från 2011 där du är med för du var ju inte hemma så mycket, men några finns allt :-). Tänk vad mycket du hunnit med ändå, spännande att se vad 2012 har med sig. Gott nytt År! Kram mamma

2012-01-01 @ 10:25:21
Postat av: Anna

Jätte fint, blir sorgsen och lycklig på samma gång! Otroligt vilket händelserikt år det har varit! Idag hade jag gärna suttit på gili-stranden och druckit bintang med mina bästa vänner. Istället sitter jag på högskolan väst och skriver hemtenta..haha! tänker på dig<3

2012-01-03 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0