BALI


nu ar vi antligen framme pa Bali. surf, fest, strander och bara total njutning ska vi forsoka hinna med under vara fyra veckor har. vi har hort att det ska vara paradiset, sa nu aterstar bara att se. efter knappt 24 timmar pa on gillar vi det redan. har precis pratat med Bryson via skype och fatt ungefar tre A4 sidor med tips. tack, hoppas att du hittar hit till bloggen. vore kul att ha lite kanadensiska lasare ocksa :)
nu ska jag tillbaka till Anna och Karin som troligtvis sitter pa terrassen och dricker Bintang och ater chips. ikvall ska vi se vad Bali har att bjuda pa!

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Andrée

Grymt tjejer! Njut i paradiset, det är ni värda! :)

Kram på er!

2010-12-17 @ 12:36:59
Postat av: Linda

Åh Bali! Det är mitt drömresemål efter Hawaii förstås! Jag är så avis!

Surfa inte ihjäl er och akta er för alla heta surfer dudes ;)

xx

2010-12-17 @ 15:42:41
URL: http://lnyc.blogg.se/
Postat av: Cicci

Äntligen Bali. Återstår och se om det lever upp till era förväntningar då. Jag vill också ha sol och värme. Ta hand om er!

Kramar

2010-12-17 @ 22:36:42
Postat av: Ewa

Låter toppen.

Tur att det bara är 2 veckor tills en annan får komma till värmen också.

Kram på er.

2010-12-18 @ 15:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0