bokat och klart


vi har antligen ryckt upp oss och bokat flygbiljetter! tyvarr har vi dragit ut pa det alldeles for lange och far nu betala dyra pengar. det ar aven valdigt blandade kanslor, roligt men ledsamt att vi en efter en droppar av. borjar kannas att vi ar inne pa slutspurten av var gemensamma resa. vi forsoker ta vara pa varje minut och njuta sa mycket vi kan.

idag har vi traffat Made, en valdigt snall balines som jag har fatt kontakt med genom mina foraldrars vanner. han korde runt oss pa on och bjod pa kaffe hemma i sitt hus. det har regnat utan uppehall aven idag sa vi fick stalla in besoken till Monkey Forest, viewpointen och ett risfalt. det var intressant att se hur de lever och roligt att traffa hans familj. alla ar sa snalla och sota.





om 2 manader ar jag ater pa svensk mark, kanske en snotackt mark?!



vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Gerd

Åh , Karin vad jag blir glad . Snart är du hemma hos oss igen . Alla på jobbet hälsar till er och önskar God-Jul. Vad kul att ni har träffat Made , synd bara att ni har så dåligt väder. Jag är precis på väg till P&B och kan rapportera till dem. kram till er från mig.

2010-12-21 @ 11:31:20
Postat av: Kristin

Håller med mamma! Vi längtar efter dig! Njut av tiden som är kvar. Pusspuss

2010-12-21 @ 12:48:26
Postat av: Mathilda

Tjohoo vilken julklapp, inte långt kvar vilket datum kommer anna hen, du, sandra? Puss

2010-12-23 @ 07:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0