svettigt pa Phi Phi

Idag har vi testat en ny strand har pa Phi Phi och battrat pa var branna. Karin flydde solen ett tag och lade sig for att lasa i en hangmatta i skuggan. Efter dagens fruktshake somnade vi alla tre och vaknade av det dagliga eftermiddags-regnet. Ja det regnar har med. Men bara lite.
Pa taxibaten tillbaka till on flog tankarna till vastkusten dar hemma nar regnet piskade i asiktet.
Vi borjar kanna oss som hemma har pa Phi Phi. Har atligen hittat ett boende vi tycker om.
Ikvall blir det nog Thaimat igen, foll for pizzasuget igar. Sen blir det nog en svang pa
stranden. Har hander det alltid nagot!

vi ses

/ Karin, Anna och Sandra






Kommentarer
Postat av: Emmie

Låter som att ni har det superskönt! Blir lite smått avundsjuk, här är det snökaos och plogbilarna är i full gång :) Kul att ni lägger upp så mycket bilder! Puss och kram!

2010-11-25 @ 18:21:44
Postat av: Cicci

Gud va härligt. Här hemma är det så mkt snö att det når upp till fönstren på altanen!!! Ryggen är alldeles öm av allt skottande och det är kaos i trafiken. NJUT!!!!!!

Kramar

2010-11-25 @ 18:53:47
Postat av: Gerd

ÅHH, Vad avundsjuk jag blir. Har precis pulsat runt kvarteret med Bonzo, efter att ha skottat i massor.

Tänk på oss och njut!!! kram o puss

2010-11-26 @ 09:17:34
Postat av: Mathilda

Hej mina fina! haahaha buddha gilla jag:D Härligt att era flygbiljetter är bokade Bali tror jag är helt fantastisk:)Ni befinner er helt klart på rätt ställe, som ni förstått är det snökaos här hemma och igår tände vi första ljuset hade bea som nattgäst och åt en god mysig frukost. Ganska mysigt med advent men snön kunde kvittat. Jag försöker få upp lite julpynt här hemma och veckan som gått har mesta tiden gått till att planera vår julskylt, skyltsöndag igår. Kan ni inte skriva ner er mail så jag kan skriva till er där istället! :D Är så glad över er blogg jätte spännande varje morgon att gå upp för att se om ni skrivit, lite som en adventskalender :D Fortsätt njut! Tänker på er! Puss

2010-11-29 @ 08:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0