efterlängtat


det finns inga tvivel på att det bor en liten hemmafru inom mig.
dagen började med en del viktiga ärenden som skulle uträttas. däribland en tripp till Rusta (som har blivit mammas favoritbutik). jag vet inte vad det är men jag gillar att åka på små "ärenden". undra om det är för att jag känner mig viktigt? eller för att jag gillar att hela tiden ha något att göra? säkert en kombination. 
väl hemma igen så satte jag och mamma igång att baka bröd. inte nog med det, nu står även en marknadspepparkaka med rårörda lingon i ugnen och dagens lax med sherrysås ska precis tillagas.
förutom det så har jag träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens skottning och mina fingrar ser ut som russin efter att ha diskat och städat iordning efter bakandet. 

snart ska jag iväg för att mysa lite med AnnaSofia och Karin. precis en sånhär dag har jag längtat efter.

vi ses

/ sandra








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0