aprilhimlen


igår vandrade jag runt i Göteborg. glad av solen och av alla nyöppnade uteserveringar. fina människor i solglasögon som precis som jag, njöt av våren. äntligen! fikade i sandlådan med Saga och Kristin. mysigt. och idag är det den 15 april. dagen då flest antal av Sveriges befolkning fyller år. grattis! tänk hur många som ska kalasa ikväll och hur många tårtor som ska ätas... det är aven idag som jag har blivit friskförklarad och sista dagen att söka till landets universitet och högskolor. idag är dagen då allt känns lite bättre. det är skönt.


världens bästa vårlåt. enligt mig. Håkan Hellström – Aprilhimlen.



öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

vi ses

/ Karin


Kommentarer
Postat av: william

snygg header:D

2011-04-15 @ 17:33:20
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anna

du ger mig energi<3

2011-04-15 @ 17:42:12
Postat av: Kristin

Synd att du blev magsjuk nu när du blev friskförklarad... Småbarns baciller är inte att leka med ;-) Hoppas att du blir bra snart! Puss o kram

2011-04-16 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0