Big City Breaks




hittade en harlig forstasida av ettgratismagazin haromdagen. men jag har goda nyheter.
INGA KRYCKOR!!!!! nej hela veckan har jag kampat mig fram endast med min boot pa foten. idag jobbade jag till och med min forsta dag utan den. det gor fortfarande ont och jag ar valdigt svag i lilla foten men stora framsteg. jag ar igenkand hos grannbutikerna i shoppingcentrumet. de kom fram och gratulerade mig idag haha. jag forstod ingenting tills de forklarade att de beundrat mig och min boot de senaste veckorna. harligt att antligen borja anvanda min vansta sko igen.

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att dom lagt märke till dej, hoppas nu att det blir lättare för dig. Skulle behöva en snygg make up här i Barcelona:) Går det att ordna.

Kram

2011-04-25 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0