glad pask lite i efterskott



i helgen vaknade jag med chokladagg i sangen. Sheilla agerade paskhare :)



jag kanner mig som en ny manniska nu nar jag kan ga igen. jag kan skynda over overgangsstallen, bara en kundkorg i matbutiken, dricka min takeaway kaffe innan jobbet och dansa nar jag ar ute! en del av paskhelgen firades med Mario, Francisco och Sheilla pa white latin party pa La Cita. en bar har i Darling Harbour bara tio minuter fran oss. kvallen bjod pa tequila och reggaeton :) jag onskar sa ni kunde traffa mina vanner har. jag pratar om er, familj och vanner dar hemma, hela tiden har i huset. tror nastan att de kanner er nu haha. om ni var har hade vi haft 10 ganger sa roligt som jag har nu. fredag 6 maj ar det fest hos oss i 1103, ni ar alla valkomna. trots att jag mar battre an pa lange nu och antligen kan forsta att jag faktiskt bor i Sydney (!) sa saknar jag er valdigt mycket.

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Å vi saknar dig <3

kram

2011-04-28 @ 07:59:18
Postat av: Anna

Om jag kunnat hade jag tagit med mig tjejerna och kommit till dig på stört! Imorgon ska vi fira valborg och jag skulle gjort vad som helst för att få ha oss alla samlade<3

2011-04-28 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0