partyanimals


idag blev vi barn pa nytt. vi tog fargan fran Sydney Harbour over till Taronga Zoo. vara forvantningar var inte sa hoga, men vi kom pa oss sjalva springa ivrigt mellan de olika djuren och imponeras lika mycket over dem som av all ny kunskap vi lart oss. Taronga Zoo ar faktiskt det enda i varlden som har en gorillafamilj. en giraffbebis ar tva meter vid fodseln och krokodiler kan bli sex meter langa. vi har aven sett typiska australiensiska djur. kangurus, koalor, ormar, mummels, rattor och emus. nu vill de nyinflyttade tyskarna att vi ska slacka. en av dom har en riktig taskig branna. ajajaj.





vi ses

/ Karin och Sandra

Kommentarer
Postat av: Cicci

Å jag vill ha en koala, tar du med en hem.....

Kram

2011-02-17 @ 08:33:07
Postat av: Anna

haha,till mig med! åh jag vill oxa gå på zoo! framförallt så vill jag vara med er!! <3

2011-02-18 @ 22:27:08
Postat av: Anna

ps. underbara bilder ni lagt upp! ni när så fina:)

2011-02-18 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0