tisdag


klockan ar kvart over tre och hittills har vi inte astadkommit speciellt mycket idag. som vanligt var vi sena till frukosten sa imorse var tomaten och aggen slut. vi fick noja oss med banantoast.
jag kanner pa mig att dagen ine kommer innehalla sa mycket mer an mat, internet och kanske en eftermiddagstupplur vid poolen snart. det vore skont.
igar var vi pa Sky Garden. igen. blev bjudna pa forfest hos tva tjejer fran Australien som jag traffade pa nyar. Bree och Jaleesa. sa trots att det kanske inte skulle blivit en utekvall igar sa kunde vi ju inte motsta denna inbjuan. det var trevligt. som vi sagt innan sa ar det sjukt mycket australiensare har. jag och Karin langtar mer och mer for varje dag och tror att var tripp fran Cains till Melbourne kommer bli precis lika bra och oforglomlig som dessa veckorna har varit. trakigt att Anna lamnar oss pa mandag. det kommer bli sa tomt och konstigt. vi far verkligen se till att ha lika kul som alltid denna sista veckan. vi ahr fortfarande inte testat att surfa sa det kanske far bli vart nasta mal. sen ska vi forsoka traffa Made igen. han ar Balines och en bekants bekant till Karins foraldrar. han ar vardens snallaste. nar vi kom hit sa motte han oss pa flygplatsen, hjalpte oss att leta boende och for ett tag sedag tog han med oss till sitt familjehem i Ubud (en timma harifran). vi drack kaffe, at riskakor som hans mamma gjort och lyssnade pa nar han berattade om Balinesiska hogtider och traditioner. det var mysigt. har kommer en bild pa oss och Made.



men idag blir det nog inga nya aventyr. nu langtar jag efter den dar eftermiddags-tuppluren vid poolen.

vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Gerd

Vad mysigt och snällt av honom att avsätta så mycket tid för er. hälsa honom och tacka från oss.

kram

2011-01-07 @ 18:33:57
Postat av: Mathilda

Här hemma är det isbana på vägarna. Ni skulle knappt tro det var sant om nin sett hur det ser ut, hej va jag har halkat på rumpan detta året :) Ni ser ut att ha det kanon gillar att ni testade på surfingen upp på brädan igen tjejer som allt annats kommer ni klara detta galant! Hejja hejja! Saknar er! Puss

2011-01-09 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0