promenad


har kommer lite bilder fran gardagen. det var en harlig hostdag sa jag tog pa mig mina sneakers, laddade ipoden och bestamde mig for att ga over Harbour Bridge. pa andra sidan mottes jag av KirriBilli, ett valdigt mysigt omrade med segelbatar, fargglada hus och parker overallt.
dagen borjade med en underbar pyamasfrukost med Nathalie har i Darlig Harbour. vi gick innan hon borjade jobbet, det vill saga klockan 7.30. efter Byron Bay, den godaste muslin jag atit.











vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilka söta bilder! det märks på dom att det har blivit höst, mysigt :)

och herregud vad tidigt du går upp! förr var det kl 12 och pyjamas hela dagen som gällde (fast det här med pyjamas verkar ju sitta i, hehe) nu är du uppe halv 8 och går! impad! nu är det istället jag som inte orkar gå upp..

puss o kram

2011-05-12 @ 20:38:45
Postat av: Karin

fina bilder! och jag tog precis en vårpromenad genom Grebbestad. haha.. skulle vilja ta en kvällsfika med dig. kanske i KirriBilli. eller i Bondi. eller Byron. fast det hade gått lika bra här i Grebbestad. saknar dig!!

2011-05-12 @ 21:02:59
Postat av: Cicci

Härliga bilder !! Fota mycket så vi får se hemma sen.

Kram

2011-05-13 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0