en fredag med vodka & vemod


i fredags var det sista arbetsdagen med Kenny, som varit min chef sedan jag borjade pa Spilling the Beans. han salde nyss cafet till Bill som kommer bli ny agare och boss fran och med mandag. kanns sorgligt. jag gillar Kenny och vart team som vi ar nu. jag gillar vara avslappnade fredagar med vodka, ol och rumpsteak i toastern. haha. det ar stressigt och slitigt men vi har kul tillsammans for det mesta.
pa mandag kommer allt bli annorlunda. menyn, mina arbestider, nya kollegor och hela inredningen ska andras (iofs pa tiden). jag hoppas att alla vara stammisar stannar kvar. forhoppningsvis kommer det kannas som vanligt att jobba med Oren, Anja och Edward. och timmarna blir forhoppningsvis fler och inte farre :)
jag kommer fortfarande fa gora mina muffins pa morgonen!
nu ska jag ivag till Bronte Beach!






vi ses

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: karin

mysigt det ser ut! åh vad jag skulle vilja följa med till Bronte beach nu. fy, här är det grått. men bra söndag för plugg och Ikea-besök. hoppas att det går bra imorgon! och att den nya ägaren är snäll. måste berätta hur det gick sen!

2011-11-06 @ 13:22:14
Postat av: andy

tänkte inte på det första gången jag läste detta inlägget men gud vilken fin rubrik! en fredag med vodka och vemod.. hoppas denna fredagen går i en gladare klang. puss från malmö!

2011-11-11 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0