en sondag mitt i veckan


svett, myggor, iskaffe, smoothies och kackerlackor. varmen har kommit pa riktigt nu. 30 grader och sol, blandat med sjuka stormar, regnskurar och aska! det ar fruktansvart kvalmigt och fuktigt. vi vet inte hur man satter pa aircon i rummen och var manager ar bortrest sa det blir till att svettas tills han kommer tillbaka. pust.
idag var jag ledig(!) fran Spilling the Beans for forsta gangen. jag borjar pa Zibar klockan 5 ikvall. sa min morgon har jag tillbringat med att stada, simma, lagat kottbullar och duschat ett antal ganger. snart bar det av in till stan for en glass innan jobbet. det ar jag vard.

jag har samlat pa mig nagra nya skor sen jag bloggade sist. tankte ni skulle fa se dem.



allt hanger i garderoben och det ar stadat och fint i hyllan. kanns mycket battre med lite mer Karin och mjukisdjur brevid mig nar jag sover

en valdigt stor kompis dok upp i badrummet



fodelsedagspresent. valdigt snabba, och valdigt "svenska"

vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: karin

snygga skor! alla 3 par. puss på dig.

2011-11-10 @ 20:02:48
Postat av: julia

du valde i allafall helt rätt skor att ha som de första klackskorna sen din "lilla olycka"..! :D hoppas det löser sej med jobbet! :)

kram

2011-11-11 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0