hej


efter alldeles for lang tid ar jag antligen tillbaka pa bloggen.
TACK for alla gratulationer. vad sota ni ar. jag hade en jattebra fodelsedag har i soliga Sydney. borjade dagen med att oppna ett paket som kom pa posten dagen innan fran mamma, pappa och julia, bjod huset pa kanelbullar till frukost. nu ar jag valdigt omtyckt :)
dagen fortsatte pa jobbet, valdigt stressigt, men efter lunchrushen blev det champagne och kanelbullar pa arbetstid. sen dok Sheilla upp pa cafet precis nar jag slutade. sa vi gick och tog ett glas vin pa en solig uteservering.
senare pa kvallen gick vi ut och at pa Opera Bar. ostron, mousserande vin, livemusik och utsikt over Opera house och Harbour Bridge. helt ok. bra dag helt enkelt.

annars rullar det pa bra har borta. jag jobbar hela tiden. busy busy busy. spannande pa mandag da vi far ny agare = ny chef pa Spilling the Beans! jag kommer sakna Kenny, som vi har det nu ar det valdigt chill stamning mellan alla. jag hoppas att den stannar.

har kommer lite bilder fran min tysta bloggtid. hoppas allt ar bra med er och att ni myser i hostrusket.


jag och Kenny, min nuvarande chef pa Spilling the Beans


Opera Bar


de tog slut fort


har firar vi Vincents fodelsedag med BBQ i Pyrmont Park. pa bilden ser ni Francisco(flatmate), Julien(flatmate), Florian, jag, Judith(flatmate), Vincent(flatmate), Amandine(granne:), Alexis(granne), Daniel(flatmate) och Bart.

och har bor jag:



vi ses

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Cicci

Alltid kul med bilder, får gärna sätta in ännu fler. Förstår att du trivs och än en gång har du charmat folk med dina kanelbullar.

Kram

2011-11-04 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0