ingenting någonsin


den här veckan har gått så fort! för en vecka sedan satt jag hemma hos Kristin, Martin och Saga. känns som igår. hemmavistelsen var mysigt. så skönt att komma hem till fina familjen. och att träffa lite vänner. nu sitter jag i mitt studentrum, bor just nu i korridoren. jag har försökt göra det lite hemtrevligt med gardiner, foton och lite sånt. snart kommer det två flyttlådor med mer! jag har bara en fungerande lampa som sitter i hallen. så det är mörkt. fina skor som Sandra hade köpt! själv ska jag inhandla vinterskor imorgon. med päls på insidan. det ska tydlígen bli kallt snart. när jag var på H&M idag spelade de Angus & Julia. då tänkte jag på Australien. ett år sedan vi åkte snart. varför går livet så fort!? förstår inte.

kort summering av veckan: tenta, tentafest, trerättersmiddag, dödstråkig föreläsning, omöjligt step-pass som jag inte hängde med i, stress över begreppstentan nästa vecka och pepp inför dammiddag på lördag.



nu har jag skrivit lite ointressant nonsens. god natt! min stenhårda säng väntar. tog lite bilder hemma. kommer en annan dag.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Kristin

det var inte ointresant nonsens. har du köpt lampor?

2011-11-13 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0