world news


nej, ingen snö än. inte ens vidare kallt. jag har inte varit så bra på sista tiden. sjukdom och annat dumt har stoppat mig från att kunna prestera. men nu så! hemtentan kom ut idag och jag är motiverad. eller? jag fick dessutom min TV igår. Jessika hjälpte mig att bära och skruva upp den. vem behöver en man liksom? idag har jag äntligen kunnat njuta av Bonde söker fru och andra skitprogram. första december imorgon vilket betyder premiär av julkalendern! ska tända min stjärna och ligga kvar under täcket och kolla. nu måste jag skriva klart en restuppgift från sjuktiden, ta hand om tvätt och råda en kompis ur kärleksproblem.


såhär glad är jag för TV:n. tackar!

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Min fina tjej! Kul med tv och skönt att du mår bättre:) snart ses vi! jag längtar <3

2011-12-01 @ 10:29:37
Postat av: Gerd

Ja ,vad fint att du mår bra. Tv:n ser ut att vara lagom stor. Nu kan du äntligen hänga med vad som händer i alla skitprogram och annat som är bättre...kram mamma

2011-12-01 @ 11:56:01
Postat av: Kristin

Underbart, jag älskar skitprogram på tv! Men visst verkar kalendern bra? Skönt att höra att du inte har några kärleksproblem ;-) Puss o kram

2011-12-01 @ 19:53:54
Postat av: Cicci

Ha ha ja "bonde..." och "Ensam mamma...." kan man inte vara utan, vad ska man då prata om. Ha det bra!

Kram

2011-12-02 @ 14:50:41
Postat av: Mathilda

dU ÄR FÖR SÖT MIN FINASTE! SKÖNT ATT DU KÄNNER DIG BÄTTRE OCH HOPPAS ATT DU SNART ÄR HELT KRY! NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILLS VI SES, JIPPIE! pUSS

2011-12-05 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0