a heart like yours in a time like this


helgen har varit lugn. middagskväll på andra sidan älven och skräckfilm (enligt mig) hos Erik på Haga. idag har jag pluggat, handlat snus till mannen i huset och pysslat. jag har även simmat och lyssnat mycket på Deportees. de har precis släppt en ny skiva och i veckan var jag på releasefest för den. mycket trevlig kväll och mycket bra musik. hamnade på en blogg om frukostar tidigare idag och eftersom jag älskar frukostar blev jag väldigt inspirerad. så inspirerad att jag åt frukost till middag. yoghurtgröt med blåbär! det ni. säg till om ni vill ha receptet. snabbt, gott och mättande.


Jessika har stickat sig en till halsduk. jätte fin! så nu ska hon lära mig. lovar att visa resultatet.


jag väntar på att Elin ska plinga på dörren för lite vindrickande innan Deportees-festen.


mörk bild på en medlem i bandet. stort.


Annika Norlin, alltså Säkert tolkade en av låtarna på skivan. det var fint.




bästa HLP och bästa fotbollslaget! final i veckan. måste vinna över IBP, måste!


Erik och jag agerade supportrar. iskallt och mina fötter blev stelfrusna. Converse funkar inte längre. kanske med raggsockar.

kommande två veckor kommer bli hektiska. har gjort mig ett planeringsschema som ska hållas strikt. workshops, PM, packning, städning, flytt, tentaplugg och hemvisit. yes! jag är taggad. det här ska allt gå bra. Erik har hjälpt mig att bli mer positiv.

vi ses

/ Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det verkligen gott , yougurtsgröt med blåbär. ??

Jag lovar dig annan frukost hemma.. puss

2011-10-24 @ 12:41:56
Postat av: Kristin

Det är bra, mer positivitet! Men yougurtgröt...Puss

2011-10-25 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0